tisdag 9 juni 2009

Zessans Födelsedag!

Vackra rara söta underbara Zessan fyllde år och firade sin födelsedag samma dag som kryssningsbåten kom tillbaka från Riga... Så till landet bar det av!

Så underbart det var! Vilka härliga underbara människor i en härlig underbar miljö. Tyvärr så var jag ju väldigt väldigt trött! Men hade underbart trevligt och roligt! Jag tänker ta revanch nästa gång! Då ska jag vara i form och mata Knotan med ordvitsar och dåliga skämt... som egentligen inte är dåliga... utan jätteroliga! =)

Har fått läkartid på fredag för att diskutera min medicin... Dom var väldigt rara att dom nästan ringde ner mig på den korta tid jag inte hade telefonen på... ja... dom kom ju inte fram... men massor med meddelanden på telesvaret... det känndes bra att dom tog det på allvar och brydde sig!

Inga kommentarer: