måndag 22 juni 2009

Gå och lägg dig dumma kattunge!

Varför kommer jag aldrig i säng innan midnatt... nästan aldrig några timmar efter också... varför går jag inte och lägger mig... varför vill jag inte sova... varför sover jag inte...

För mycket i huvudet... Varför tänker jag för mycket... men jag vill ju uppenbarligen inte sluta tänka för det var ju fan inte riktigt klokt i dubbel bemärkelse...

Varför saknar jag något som jag aldrig haft... varför känner jag mig så ensam...

Sov nu dumma katt!!!

2 kommentarer:

Katten sa...

Vad är det Du saknar? Vad är det Du inte haft som Du saknar? Känns som en paradoxal situation...

Asiankitten sa...

Kärlek kära Katten... ömsesidig prespektfull jämlik obegränsad vacker kärlek!!! Älska och bli älskad lika mycket tillbaka... bli älskad och älska lika mycket tillbaka... Passion... känslor... på rätt sätt, rätt vis, rätt kärlek...

Kram