fredag 12 juni 2009

Jag är en dålig syster, jag är en kass familjemedlem... =(

Jag har tappat bort min systers mobilnummer... Ringt borde jag ha gjort för flera månader sedan! Borde åkt o tittat på hennes nya fina hus! Borde vara bättre syster... borde visa att jag bryr mig och att jag älskar henne! För det gör jag! Men jag glömmer... sen har det plötsligt gått så länge... och det är så svårt att komma någonstans längre än Hemmesta...

Jag borde ha mailat mamma... jag borde ha ringt... Borde varit en bättre dotter! Visa att jag bryr mig och älskar henne! För det gör jag! Men jag glömmer... sen har det plötsligt gått så länge... och det är svårt att komma någonstans längre än Handen...

Jag borde ha ringt pappa... borde ha hälsat på... Borde varit en bättre dotter! Visa att jag bryr mig och älskar honom! För det gör jag! Men jag glömmer... sen har det plötsligt gått så länge... och det är svårt att komma någonstans längre än Ingarö...

Jag borde ha ringt ... borde ha hälsat på... Borde varit bättre! Visa att jag bryr mig och älskar! För det gör jag! Men jag glömmer... sen har det plötsligt gått så länge... och det är svårt att komma någonstans längre...

Inga kommentarer: