måndag 22 juni 2009

Tänk om dom tror att jag är full...

Pladdrade, flamsade och skojade och skrattade... man kan verkligen ha roligt i rätt sällskap när medicinen släpper... jag var ungefär på samma nivå som en polare... bara det att han hade druckit öl i solen hela dagen...

Varför känner jag att jag måste be om ursäkt för att jag är glad och flamsig och fnissig... varför är jag orolig för att folk tror att jag är konstig när jag är glad? Om dom har problem med det så är dom väl inte värda ens en tanke? Varför ska dessa tankar om omgivningens dömmande blickar få förstöra min glädje? Varför ger ni mig dessa blickar... nej jag inbillar mig inte bara...

Jag verkligen mått bättre av Ritaliln än Concerta iallafall så mycket kan vi konstatiera...

Jag kan ju inte riktigt bedömma Ritalinet än men 15mg två ggr om dagen är inte för mycket iallafall... Ska till läkaren på fredag igen...

Fick tyvärr tacka nej till att jobba idag och korta ner mitt arbetspass imorgon till 4 timmar då jag känner att jag har ont i hjärtat fortfarande... men det har gått över under dagen och jag har ätit och tagit det lungt idag...

Inga kommentarer: