torsdag 25 juni 2009

Självmord och dödshjälp...

Tittar på TV... en dokumentär om om självmord och dödshjälp...

Inte speciellt smart reporter...

-Men dom behöver ju hjälp...
-Och jag hjälper dom

-Men om någon kom till mig och bad om hjälp så skulle ju inte min första tanke vara att hjälpa dom att dö, jag skulle ju vilja hjälpa dom att må bra! Jag fattar inte...

Men för i helvete reporterjävel... om dom möts på en självmordssite eller en site för dödshjälp så bad dom ju om dödshjälp... inte hjälp att må bra! Vad är det du inte förstår?!?! Om han hade träffat en mäniska ute på krogen och den sa att den mådde dåligt så hade han kanske inte föreslagit dödshjälp och självmord som första förslag?!?! Men dom fick kontakt på en självmordsite... Hallåååå?!?

Jag är inte för dödshjälp på unga människor... men dödssupportar är INTE anledningen till att folk vill ta livet av sig! NI är anledningen, samhället är anledningen till att folk vill ta livet av sig!!!

Skämms på er att försöka skylla ifrån er!!!

Inga kommentarer: