måndag 8 juni 2009

Monday Bar Black & White Cruise 2009

Resestressen började redan på onsdagen... Sprang runt o virrade i lägenheten och slängde i allt i klädväg som var svart eller vitt i min väska... Mediciner, tandborste mm. Stress stress!!! Sova... sen var det bara att hiva upp allt ur väskan igen o packa om... glömde nästan biljetterna!!!

Jag kan få sån stress när jag ska åka någonstans. Antingen går det jätte lätt o jag slänger ner lite kläder på 2 min eller så är det ett helt projekt... o stress.. och oro... tänk om man glömmer nåt... Det var ju Black n White tema och det gjorde mig stressad... jag som hade planerat att fixa kläder och allt! Men det var ju så långt kvar... oj.. plötsligt var det måndag och jag jobbade två av dagarna! Och jag jobbade samma dag vi skulle åka...

Iväg kom vi i allafall och jag hade hur kul somhellst! Dansade flera timmar och hittade mitt flow då varken kondition, energi eller ont i fötterna är ett hinder. Denna gång ett euforiskt stadium då jag bara mådde bra och var lycklig! Leende lyckligt dansade jag! Tänkte att om nån vill plocka mig på pissprov så varsågod... bara jag får dansa vidare sen... I would come out clean! =)

DJ Yoji regerade! Gjorde mig lycklig... Asian magic! ;)











Inga kommentarer: