torsdag 25 juni 2009

Besviken och ledsen...

Idag har varit en jättebra dag fylld med bra människor!

Allt var bra ända till jag kom hem... kollade på nätet lite... blev så besviken... och ledsen! Ska inte vi föreställa vänner?!? Hur kommer det sig att det inte går att svara när det ringer eller ta sig tid att svara på ett jävla sms?!? Nej nu har man inte tid längre för att man skaffat en relation... FUCK THAT säger jag! Vem fan finns där för dig när du mår skit? Vem finns som stöd när du behöver... Vem FAN förstår dig när ingen annan gör det... Ja... Jag VET att jag skriver såhär just nu för att min medicin inte verkar nu och att jag gör det i känslornas sårade och besvikna sviter... men det är så jag känner just NU!!! Och nu förstår jag dig inte alls... inte ett dugg faktiskt...

PS:
Förlåt killen på lunchstället... jag kommer nog ihåg vad du heter och kände självklart igen dig men vågade inte säga hej eftersom det var typ tusen år sen vi sågs... Sen så hörde jag inte att du ställde en fråga eftersom jag är så vimsig och hör kasst... och min kompis sa inget förän vi gick därifrån! Förlåt... ska säga hej och förklara att jag är varken ignorant eller otrevlig... =) DS.

2 kommentarer:

Tisa sa...

Men älskade hjärtat,
vad har hänt? Ingen, ingen ska behandla dig så.
Vi älskar dig, jätte mycket.
Pussar & Kärlek

Asiankitten sa...

Vi har rett ut det han och jag... men det tog ett tag och jag har en dålig dag idag...

Älskar er också! Puss!!!