torsdag 25 juni 2009

Suck...

En dag... som inte är som dom andra... jag mår inte bra idag... mina "utbrott" kommer för ofta känner jag... trots att jag mår bättre och är mer mig själv så måste detta undersökas... ska till läkaren i morgon och vi får se vad han säger då...

Jag orkar inte med mina "frustrerade utbrott" över något som egentligen inte är... det förstör så mycket... och det kan förstöra även en vänskap... nu är jag så lyckligt lottad att jag har vänner som förstår mig... och att jag kan säga förlåt... och dom kan förklara... När någon jag tycker väldigt mycket om gör något som sårar mig så rasar hela min värld... även om det inte var meningen så... så kommer mina jävla berömda "aggroutbrott"... attack bästa försvar... bättre lämna än att bli lämnad... två fantasktiskt korkade meningar som inte alls borde praktiseras!!!

Dom gånger det är något... då borde jag väl egentligen explodera som en jävla atombomb istället? Nä då ska jag vara så jävla hänsynsfull mot min jävla omgivning att jag bara blir frustrerad, ledsen o deprimerad... Vad får man för det? Vem tackar en för att man är häsnynsfull och tänker på sin omgivnings bästa?!? Man får inget, inte fucking jävla nåt!!!

Inga kommentarer: