söndag 21 juni 2009

Träningsvärk i hjärtat... men en bra dag!

Har ett tryck över bröstet vid hjärtat idag... känns som hjärtat har träningsvärk efter gårdagens panikångestattack...

Dagen spenderades med Danny the Dog och var mycket trevlig och trygg... jag var vid gott humör och pladdrade på som vanligt... trots trycket över bröstet och en eftersläng av gårdagens känsloinferno så känner jag men bekväm och trygg med honom...

Allvarligt!!! Jag måste säga att jag har omvärderat Per Moberg! Har ni sett hans matlagningsprogram?!? Har ni hört vad han säger?!? Han är fantastiskt kul! Jag har inte skrattat så mycket på länge... låg o kvittrade i soffan och förundrades över att det finns fler folk som är så verbalt spontana och skruvade! I TV och allt! Me like! =)

Kom på mig själv att vara så mkt jag idag... Stod i en matkö och stampade fladdrade med armarna och var allmänt ostilla... och skrattade för mig själv när jag kom på mig själv att stå och tappa med foten, väga fram o tillbaka på fötterna o vara hungrig, bara ett par timmar efter att medicinen gått ur, samt att på vägen dit hoppsaskutta runt mitt promenadsällskap och gestikulera med armarna och pladdra järnet... självinsikt, självkritisism och självanalys är en bra egenskap...

Idag var en bra dag!

Inga kommentarer: