måndag 13 april 2009

Vaffan

Kan det sluta vara så här... eller börja hända något... Sitter fast här och tankarna på ingenting och allt snurrar runt i huvudet trots att det står still... Jag sitter still... orkar inte resa mig om jag inte måste... orkar inte göra något om jag inte måste... orkar inte ens om jag borde...

Folk utan humor borde inte ha rätt att uttala sig by the way! Utdrag hämtat från FB:


AIK vakt: stackars bajen torska hemma oj oj oj ahhahahah

8 andra inlägg emellan....

Asiankitten Mjau kl. 02:39 den 13 april
Inte för att jag kollar på sportboll... men jag såg några djurgårdare på söder i dag.. dom letade efter något, typ... ja just ja MÅL heter det... *flina* O Solna är ju inte Stockholm...

AIK vakt kl. 04:01 den 13 april
va då solna e inte stockholm o det e inte sportboll utan fotbol lär dig mera om du ska prata om det me mig jävla bajen ho

Herman Hedning kl. 05:32 den 13 april
Men en fråga bara: Vilket lag blev bäst i stan??

Asiankitten Mjau kl. 14:42 den 13 april
AIK vakt... var inte så otrevlig i munnen om du inte kan stava... det heter varken sportboll eller fotbol... fotboll kanske... och jag är mycket mindre bajen ho.. än vad du är AIK ho.. Jag är inte bajare... Lär dig mer om du ska prata om det med mig jävla Vakt ho.. Hehe.. den här kan du aldrig vinna... ;)

Undra om det kommer något svar på den där... Han tål varken att nån skämtar på hans bekostnad (om han förstår det) så har han ingen humor heller... men det var han som började att vara oförskämd... Det heter ju Solna stad... och Stockholm stad... vilket gör att Solna inte kan ligga i Stockholm...

LÄR DIG MER OM DU SKA DISKUTERA MED MIG!!!

Inga kommentarer: