lördag 25 april 2009

Hypa hypa!

Ute skiner solen... inne sitter jag... igen...

Hade jättetrevlig fikastund med Cviht och hennes karl. Cviht o jag går vidare och har intressanta och roliga samtalsämnen som sedan som i ett trollslag sammanfattas konversationen vi haft innan, av en full brud som sitter med några kompisar till mig. Haha! Vad vi garvade!

Senare blev det Hypa Hypa fest för min del och jag dansade och förvånades över min mindre dåliga kondition... Däremot gillar inte min fot mig idag... hehe... vi är iallafall långt från varandra... och oftast vet jag om den tänker hoppa upp o sparka mig mellan ögonen...

Tänk vad glad man kan bli för så lite.... på dansgolvet blev jag glad... för att nån anna såg så glad o lycklig ut, han dansade runt o log mot alla... Så folk där ute! Sprid glädje, ge ett leende och få kanske ett tillbaka! (Om inte så kanske man får en smäll eller nåt annat uppfriskande... ;)

Tänk vad mycket folk inte vet om varandra... ibland är det bra att inte veta... eller att veta.... ibland är det en glad överraskning! :D

Inga kommentarer: