måndag 13 april 2009

Ett gott skratt

Trots min emo läggning så fick jag mig ett gott skratt när min vän Ferarri berättade om veckans händelser... 100m hjältar, lövtunna jackor och huligan fötter, chefer och fighter.

Har inte varit så aggressiv idag men tankarna har snurrat ganska duktigt ändå... fastnar i tankar och så precis som jag gjorde förut... men nu kommer jag på det efter ett tag... men då är ju humöret redan nån annanstans... inte ens glad musik hjälper idag...

Idag köpte jag böcker... inte för att jag har kunnat läsa böcker på hur många år som hellst... men jag brukar köpa dom ibland... för jag vill ju läsa dom... och så tycker jag om att köpa böcker... det känns kulturellt och bildande... eller ger en illusion om det iallafall eftersom jag inte kan koncentrera mig tillräckligt för att kunna läsa dem... hehe. Men jag tänkte att nu med medicin o allt kanske jag kan läsa lite... om inte, så har jag iallafall lurat någon med min jättestora pocketshop påse... =)

Inga kommentarer: