söndag 26 april 2009

Det var det dummaste jag hört... förutom då Du öppnar käften!

Hörde nått så in i grönbetet fånigt om mig själv... som självklart inte är sant eftersom jag inte ens visste om det själv... Folk tror fan på vad som hellst nu förtiden!!! Var får folk sina fantasier ifrån?!? (Nej... inte SÅNNA fantasier... hehe)

Och snälla... Jag orkar inte med mer av ert drama, jidder o tjafs. Kom inte o dumma er med mig bara för att ni tror att ni kan! Tänkte ni markera "Tjafsade med Asiankitten (1,52cm kort, godtrogen liten asiat)" med fetstil o sätta högst upp i erat CV när ni söker in till IDIOThögskolan?!?!

Jag är så less... Så jävla less!!! Anklaga inte mig för massa jävla dumheter! Säg inte att får "skylla mig själv" om jag umgås med sånna folk... och vad fan är "sånna" folk?!? Folk som blåser en och jiddrar med en?!?! Ja men för faaaaan, det vet man ju inte förän efteråt! Och "sånna" finns i alla umgängeskretsar, samhällsskikt och positioner! Så kom inte till mig med en massa jävla fördommar och förmaningar! Det enda du gör då är att , förutom att försöka trycka ner mig, framstå som en dömmande, fördomsfull, självgod besserwisser som inte alls vill mitt bästa egentligen... utan bara ska berätta att jag får "skylla mig själv"... Tack men nej tack... ta era jävla pretto monologer o kör upp dit inget dagsljus når!!! Mina värderingar ändras inte av folk som missunnar andras väl... och gottar sig i deras ve.... Fel är fortfarande fel!!! Fakta är fakta! Och ni är fortfarande jävligt fel o fakta up..... (Nej jag stavade inte fel... jag var bara lite lustig... nej, jag hade inte en liten rolig hatt o lösnäsa...)

Vad fan lider ni av!?!?

Jag lider av er!!!

Inga kommentarer: