tisdag 21 april 2009

Jag har en plan!

Var hos ny läkare idag... kan ju va lite bökigt när det är ny läkare o man känner att man måste dra allt igen... vilket är jobbigt... som fan... Men hon va skitbra! Jag kände förtroende och trygghet. Hon verkade professionell o erfaren utan att va oförstående o tantig. Känns skit bra! Hon la upp en lite plan hur vi skulle gå tillväga... först väga av dosen på Consertan... sen utredning för Bipolaritet o sen KBT. Jag känner mig verkligen lättad och glad över min nya läkare!

Foten... ett kapitel för sig... börjar få kramper i vaden, men idag hade jag lindat den typ o då kändes nästan inte foten (foten skriker...."du kände inget för att jag inte fick nåt blod ditt jävla mongo!) hehe... rätt åt dig!

Känner lite glädje idag... träffade två jag känner i dag... Mycket trevligt och jag blev glad att se dom! Och lättad... En klok man sa till mig... "Folk som snackar skit ska man inte bry sig om!" och det e precis det jag ska försöka med! Inte bry mig om de som springer runt med massa skitsnack! Det tar vi en Aahlborgs på! Skål!

Inga kommentarer: