fredag 17 april 2009

Smäll o small... vrickat!

Så var man där igen... Bom! Smack! Skräll! Över och omkullsprungen så man vrickade foten... jävla fulla människor o inte fatta vad man säger eller vad som händer... Ska sluta rädda folk, man skadar ju sig bara själv. *mutter mutter*

O jävla typiskt... jag som kommit igång så bra med mina promenadjävlar! Som vanligt när man försöker va lite hälsosam så går det åt pipsvängen... När jag är ohälsosam däremot går det jättebra... jag mår mindre toppen o blir ett knubbo... precis som det sig bör när man är ohälsosam... *morrr*

Nu e det fint väder o jag har fått dubbel dos på min medicin o jag vill va ute o promenera o fnissa o må bra... istället sitter jag o käkar knäckemackor o smular i min säng... Hård o kantig var det va?!?!

Får se vad den här kvällen har att erbjuda...

Inga kommentarer: