söndag 12 april 2009

Upp som en sol ner som en pannkaka... gula är vil alla tre...

Har börjat min medicinering... gått en vecka och trots omständigheterna har jag mått bättre än jag gjort på väldigt väldigt länge!

Men ingenting varar för evigt... Igår var en deppig, negativ och destruktiv dag... o lite aggro på det också.. förlåt mr Inferno... :(

Idag var halva dagen bra o andra halvan var lågvatten... så man vill drunkna.. fast vattnet är för grunt... fuck!

Hoppas att dagarna som är kvar till fredag blir bättre... då ska jag till läkaren o kanske öka dosen... vilket kanske behövs...

Jobbade idag... bara tre timmar... de känndes som om det var en heldag... men köpte en del snygga plagg...

Köpte en mutgåva till Vidar som han skulle få när han varit hos läkarna... men T Plankan hade fyllt år o claimade den som födelsedagspresent... Vettefan var den t-shirten tog vägen sen... Men den lär ju komma till rätta igen för annars blir jag sur... ska man claima en present så får man fan uppskatta den också! Vidar lär ju inte komma till nån läkare iallafall om man inte drar honom dit... vilket jag dock planerar...

I make u laugh, I make u think, I make u cry, make u feel... and u know that I´m for real!

Inga kommentarer: