tisdag 28 april 2009

En katt glömmer aldrig...

Idag brast det lite... jag orkar inte med massa skit längre! Kan folk inte bara hålla det dom lovar?!? Kan inte folk bara göra så som det är sagt?!? Måste man bli förbannad, besviken och frustrerad och flippa!?! Måste man vara hård, elak och göra ont för att folk ska sluta skita på en!?! Sluta genast för den dagen det rinner över blir det inte roligt för någon!!!

Varför kan jag inte bara få vara mig själv?!?! Vara glad o positiv och glädjande för andra utan att det ska utnyttjas?!? Fattar ni inte att det är NI som gör mig negativ och destruktiv!!! Att det är NI som gör att jag blir såhär... Är det såhär ni vill ha mig?!?! Grattis i så fall! Och dra åt helvete sen! Men ge mig tillbaka det som är mitt först... Tror ni att jag glömmer?!?! Aldrig!!!

Det är sånna här dagar jag försöker undvika... De kan urarta totalt... Hade jag inte varit den jag är hade dagens tema varit hot, våld, vapen, blod o smärta... Tur att jag är jag... hoppas att jag aldrig blir nån annna...

Inga kommentarer: