torsdag 23 april 2009

Ballonggiraff!?!

Vaknade två timmar efter att jag tagit min medicin... kändes lite overkligt så jag fick ta ut pillerna ur burken o räkna dom för att se om jag verkligen hade tagit två kl 12 som vanligt... eller om jag bara drömt det... Jag hade tagit dem...

Att sova är både överskattat och underskattat... Att kunna somna är underskattat...

Vad som gör mig arg är att läkare alltid tror att alla vill missbruka medicin! Men NEJ!!! Har jag verkliga svårigheter med att ex somna och panikångest.. ja inte satan sitter jag o lullar runt o dricker vin tillsammans med mina insomning- och benzotabs... Det är som att göra ballongdjur på en kryssning, av gummilivräddningsbåtarna... vad ska man flyta i sen när båten sjunker? på en ballonggiraff?!?

Nej har du verkliga besvär och tänker till lite så leker man inte bort sina livlinor...

Inga kommentarer: