måndag 20 april 2009

Dra åt helvete... hittar inte dit? Skaffa GPS!

Så var man ledsen igen... nån som absolut inte har nån som hellst rättighet att göra mig ledsen o besviken har iallafall gjort så... jag känner mig frustrerad och ledsen! Besviken, för att du ska inte göra så mot mig! Till vilken nytta!?! Vad fan tjänar du på det?!? Javisst! Jag kanske är den enda som inte dömmer dig eller bland dom enda som förstår.... men det ger dig inte rätten att göra mig ledsen... för då kan jag sluta vilja förstå längre... slår dövörat till som alla andra... jag kan också låta bli att svara när det ringer... hur kul är det då? Men tyvärr kan jag inte göra så... för det är inte så jag är... för jag är ingen jävla rädd liten borstunge!!!

Jag kommer inte krypa nån stans, ber inte du om ursäkt då kan du dra åt helvete... men du hittar ju för fan inte ens dit! Skaffa GPS för fan!

Inga kommentarer: