måndag 24 augusti 2009

Usch!!!

Idag är en fantastiskt kalasdålig dag...

Jag mår illa, är trött, energilös, initiativlös, deppig och har fått hud utslag... förmodligen av min medicin jag börjat äta... Lamictal... Ja utslagen alltså...
Illa mår jag nog av att jag nästan inte ätit något förän nyss och med alla mediciner o vitaminer mm så mår man lite, typ sjukt illa om man inte äter... och varför äter jag inte... ingen aptit... ingen ork... ingen lust...

Har tappat vitsen med allt igen... vad är det frågan om?!? Jag är inget offer! Så sluta behandla mig som ett... Jag är inte en ond illvillig människa... så sluta behandla mig som en... Och snälla försök sluta misstolka allt jag säger... Jag säger aldrig elaka saker till folk som inte förtjänar det!!!

Jag orkar inte skriva mer... jag orkar ingenting... vill inte heller...

Inga kommentarer: