torsdag 6 augusti 2009

"Min rumpas fru"

Gårdagen gick från en halv panik och ångest dag där jag mest av allt ringa o sjuka mig från jobbet och gömma mig från om världen där jag trodde att jag inte orkade mer...

...för att mellanlanda på jobbet där vi faktiskt fått nya varor och det fanns massor att dona med...

...till att övergå i en supermysig kvällsmiddag med Tisa, utsikt över vattnet och god mat...

...för att avslutas med dagens födelsedagsbarn som jag träffade upp för en liten krogrunda...

Det blev en bra dag och idag försöker jag hålla kvar i den känslan!!! För det har inte varit speciellt lätt den senaste tiden... Närminne är ett minne blott och förvirringen ofta total... Minnet brukar svika vid depression har min läkare sagt...

Hum... det är därför många stunder månader år i mitt liv är lite blurriga i minnet....

Nu tycker jag vi tittar på "Min rumpas fru"

Inga kommentarer: