lördag 22 augusti 2009

Arga lappen

Som om dagen varit fantastisk innan.... så blev den ju ännu mindre kul då jag kom ner i tvättstugan o fann mina nytvättade kläder liggandes i en hög brevid en arg lapp där det stod...

Till lägenhet nr XX

Jag hade tvättstugan 17-20. Det är naturligtvis därför som det hänger våta kläder i torkskåpet. Efter det jag lade in kläderna i torkskåpet fllyttade jag min markering för att inte glömma bort det! / L von Rawenberg... (eller va faan det nu står eftersom människan inte kan skriva normalt!)

Eh... FITTA!!! Flytta inte din fucking jävla markering om du har kvar tvättiden o dina jävla fucking kläder va fan inte våta.. endel var lite fuktiga på sin höjd... precis så där som du aldrig kommer bli!!! För knulla lär du ju inte få göra i dom där jävla kläderna iallafall...

2 kommentarer:

Linus sa...

hahaha! kläderna fuktigare än hon ...

Asiankitten sa...

Fast hon kanske faktiskt får ligga... för det har flyttat in nån där med henne nu ett tag... som inte bodde där förut... hu hemska tanke... äckligt!!! =S

Torrk****a... hehe...