tisdag 18 augusti 2009

Trött... godnatt...

Jag blir trött... less... besviken... att vara sig själv är inte det lättaste... folk förstår inte hur det är att vakna varje morgon, och vara jag... att ha de diagnoserna, hjärnan o själen jag har... dom säger "det är bara att..." "du får skylla dig själv..." "du borde..." mm... tror ni på allvar att jag inte försöker!?! Tror ni på allvar att jag gör saker o skyller på mina diagnoser... Tror ni verkligen att jag vill må dåligt... att jag vill lida... att jag vill känna allt det jag känner...?!?!

Tror ni verkligen att det är så lätt?!? Återigen säger jag att jag inte har det sämre eller är bättre än nån annan... jag är bara annorlunda...

men när jag inte orkar vara mig själv längre... inte orkar kämpa längre... vem blir jag då?

Inga kommentarer: