lördag 22 augusti 2009

Orättvist!

Det verkar vara jävligt tacksamt och lätt att misstolka o anklaga mig för att tycka, mena och vara massa saker... för jag blir ju ledsen o upprörd... och då blir jag frustrerad... vilket för att det låter som det är jag som tjafsar för att jag höjer rösten o blir emotionellt berörd... Plus att folk kan skylla på att jag har ditten o är datten o hela jävla skiten... så det är klart att det är jag som uttryckt mig fel eller överreagerat eller vart allmänt jävla konstig... självklart... eller?!?!

Kan det vara så att andra också har dåliga dagar... att andra också kan uttrycka sig fel eller misstolka eller va ditten o datten o hela jävla skiten... Eller är det som dom säger... att det är alltid jag... alltid jag... Skulle inte tro det va...

Inga kommentarer: