onsdag 26 augusti 2009

AJ!!! =(

Idag har jag ont... utslagen har nästan blivit sår... de gör ont och jag är trött... trött trött trött...

Men på kvällar o nätter är jag pigg... som vanligt... hur kommer det sig... varför är det så bakvänt och fel allting...

Min rara Tisa ringde idag... Hon jobbar för mkt... Definitivt för mkt!!! =( Inte bra... att jobba för mkt är en god väg rakt in i väggen... ja i den jag sprang in i... o sen blev jag kvar där... typ inmurad... Det får inte hända lilla hjärtat!

Jag måste sova... sova... sova... melatonin fungerade inte nå bra den gången jag provade... kanske ska prova igen... nån dag... i natt får det bli en stilla knockt out...

2 kommentarer:

Varghonan sa...

Jag vet precis hur du känner dig! Helt sjukt att man inte kommer upp på dagarna och är helt seg men så fort det skymmer så blir man piggare.
Jag har också eksem som driver mig till vansinne. Får mig att skämmas fast jag vet att jag inte borde.
Hoppas du mår bättre snart!
*kram* Toni

Asiankitten sa...

Mina utslag är borta nu som tur är... jag kan absolut INTE låta bli att pilla eller klia eller typ glo på dom... =( Hoppas det blir bättre och inte ska du skämmas... fast jag förstår... man gör det... fast man inte borde...
KRAM!!