fredag 1 maj 2009

Jag tänker på "ingenting"

Fan va geggig i huvudet man blir av medicinen!!! Man är inte alls med i verkligheten... ex satt vi o åt och en kompis berättade om hur hon gjorde illa handen o bröt två ben i den... och jag tittade på henne och frågade va... bröt du revbenen?!? För jag tänkte på nåt helt annat!!! Absolut inte meningen att vara otrevlig eller ointresserad! Men jag e fan inte hemma, och det är på ett helt annat sätt en förut...

Nu förstår jag folk som svarar "Ingenting" på frågan "Vad tänker du på?" Det har fan aldrig hänt mig förut... jag har alltid tänkt på något... minst, även om det är galet, konstigt eller helt orelevant... alltid haft en tanke i huvudet!

La märke till idag vilken skillnad det blev när medicinen "gick ur kroppen" för då blev jag mer mitt vanliga jag, jag mådde bättre och var varken lika trög i huvudet eller knepig... Jag väntar och låter tiden visa hur jag bäst bör använda min medicin...

Var o kollade på Blueskungen och hans band när de lirade ikväll... träffade massa folk jag inte sett på länge... blandade känslor då jag kände mig konstig, seg o knepig o inte alls nå social alls egentligen... så istället för roligt så blev det lite jobbigt o jag kände mig skygg...

Åkte hem till Cviht och kollade TV o snacka istället... Det var trevligt och kändes skönare än att vistas bland alternativfulla valborgsfirare... Cviht är bra tycker jag!

Jag har ingen aning om hur folk egentligen uppfattar mig... endel tycker om mig... vissa älskar mig... endel accepterar mig... andra känner sig hotade (av någon anledning känner sig vissa hotade av starka personligheter), känner konkurrens (om vadå!?!), förstår sig inte på mig (det begär jag inte av någon), stör sig på mig eller nåt annat jag vet inte vad... men DÖM MIG INTE!!! För ni har förmodligen ingen aning!!!

Inga kommentarer: