tisdag 26 maj 2009

Fuck that!

Nej... det går inte... kan inte. Inte till priset av mig själv! Jag är mig själv och jag kommer alltid vara mig själv... Jag tänker inte bli nedvärderad som person! Vad fan lider ni av?!?

Du kan inte ge mig det jag behöver... jag behöver känslor! Jag lever av och med känslor! Hur kan du då förvägra mig dem och tycka att jag ska vara nöjd? Vem gav dig ens rätten att tycka något om hur jag ska leva mitt liv överhuvudtaget?!?! Jag är så ledsen! Önskar att det inte var så, men du gör mig olycklig och deprimerad och osäker... Och ljug aldrig för mig för du vet att jag kommer att få reda på det förr eller senare... lögner är till för ynkryggar! Fuck that!

Smell the coffee... before it is to late...
(Smell the coffee... before it is to latte... eh..?)

Inga kommentarer: