söndag 2 november 2008

Det var den helgen...

Mycket konstig helg... började bra. En kompis på permision fick jag leka med nästan hela helgen, det var skoj o trevligt! O nånstans i mitten av helgen kom det ett sms "Hör aldrig av dig till mig igen" eh.. jaha... o gripet ur det blå... fattar inte ett skit! Fan va folk får spel! Better of without him then... Folk är så jävla skumma.... O jag som trodde jag va mysko i pallet!!!

Jag ska iallafall få gå min ADHD utredning o står nu på kö... o det kommer väl ta ett antar månader eller så... *suck*
När man ser tillbaka o läser gamla dagböcker o bloggar så ser man verkligen att det varit ett genomgående tema... jävla ADHD... hela livet har varit en enda stor rastlöshet, sökande, oro och frustration och nåt mer som jag inte vet vad det är....

CP99 - Dra åt helvete
Katifnatti - Love U
Naffe - Du e fantastisk
Brorsan - Love U
Maffiamickis - Du e fantastiskt stark! Du klarar det här
TMWB - Smell the fucking coffe!

1 kommentar:

Luna sa...

Tack älskling!

Puss