onsdag 29 oktober 2008

Tar ut mina sopor själv...

Jag kan faktiskt gå ut med mina sopor själv, även om jag har en vana att kliva över dom och strunta i att de faktiskt står där, och strunta i att soptunnan är på vägen var jag än må gå när jag ska utanfördörren. Det är ju bara att göra. Inte så svårt alls...

Sen kanske jag är lite lat när jag köpte en extra dammsugare, en handjagad liten sak bara för att det är för bökigt att ta fram den stora dammsugaren... jag har bara 25kvm lägenhet...

Allt är inte så jobbigt som man kanske kan tycka ibland... det gäller bara att inte ha så stora förväntningar på livet och på omgivningen... förvänta dig aldrig något... ändå har man svårt att inte bli besviken ibland...

Man lär sig så länge man lever... har man ingen nära, har man ingen att mista, har man inga förväntningar, blir man inte besviken...

Inga kommentarer: