onsdag 5 november 2008

Rider sitt töltande islandsruss... Tölt är när pållen har en hov i backen samtidigt! ;)

Mitt i veckan...

Träffade nån som satt sig själv på en jävligt hög häst... denna person attackerade mig med visshet om att denna var så mycket mer, bättre, erfarnare, starkare och kompatibel än jag...
Men vem fan ger denna person rätten att ens kritisera mig, att ens uttrycka sig om vem jag är, vad jag gör, vad jag vet och vad jag varit med om... Denna personen vet INGENTING om vem jag är, vad jag är, hur jag är, vem jag känner eller vad jag varit med om... Ändå propsade denna person på att den fortfarande hade rätt... Jag hoppas du aldrig behöver få reda på vem jag är, vad jag vet eller vad jag är kapabel till... Då kommer det göra väldigt ont att falla från den där höga hästen...

Fick ett mail idag som gjorde mig mer än glad, lite lycklig! Min älskade K har skrivit till mig, hon o jag har något nån annan aldrig kan förstå! Jag älskar dig!

Ok, ok, CP99 du kan väl låta bli att dra åt helvete då... Du gjorde det på ett sött truligt vis... I know U löv me! ;)

Och ni vet... vem som hellst får inte dra åt helvete! Jag är där för det mesta... Jag bor där!

1 kommentar:

Luna sa...

Puss! Låt elaka kommentarer rinna av dig, du är bättre än de människorna och behöver inte slösa tid på såna idioter.