måndag 10 november 2008

Klappar sig själv på axeln

Mår ganska bra... Fast lite konstigt... som vanligt.

Självinsikt är något mycket värdefullt och jag arbetar med att öka den... jag tror jag gör ett ganska bra arbete!

En tanke slog mig för några veckor sedan... varför ville jag ha den där billiga Lidl colan i alldeles för mjuk petflaska!?! Längtade efter den! Tankeverksamhet... O helvete...

Sockret i colan är belöning och stimulerar belöningssystemet... done. Hur drack jag colan.. direkt ur flaskan... men på vilket sätt? Tankeverksamhet... o helvete.. som en jävla nappflaska! Kommer ihåg det belåta klunkandet från vällingflaskan när man var liten o låg o tvinnade en hårslinga till oienkännlighet som mamma fick borsta ut i några tiotal minuter sedan... Tröst.. det var min tröst... *suck*

Ibland är jag glad för min hjärnas förmåga o kapacitet... ibland önskar jag att den kunde låta bli...

K my siss - Me love U, and miss U. På det där bra sättet!!!
Bror - Var är du, jag saknar dig!

Inga kommentarer: