måndag 20 oktober 2008

Kopia av mina FB anteckningar

6/10-08

Har hört att "folk" undrar vad jag håller på med... men dom som undrar har ingen aning...Och dom kommer aldrig veta för dom kommer aldrig förstå...
Varför undra när man inte bryr sig iallafall?

Folk är rädda för de som uttrycker sitt missnöje och visar hur dom känner... då är man lite konstig och obehaglig...

"Folk" som undrar utan att fråga eller bry sig, som bara dömmer en, kommer aldrig att veta, kommer aldrig att förstå, för dom är för rädda för att själva känna efter. Dyka ned i sitt innersta o rota runt i skiten! Rädda för att inte vara bättre själva... eller ännu värre, sämre!

Lättare att dömma än att försöka förstå eller acceptera!

--------------------------------
2/10-08

Har ni inget bra att säga till mig, prata inte om mig!
Säg inte att ni vet, när ni inte har en aning!
Undrar ni något om mig, fråga mig så får ni bästa svaret!
Tycker ni att jag är skev, undrar jag varför ni bryr er, för det gör ni inte!

Vill ni mig inte väl, låt mig vara!

--------------------------------
2/9-08

Ni tycker att jag är konstig.. visst.. men då vet ni inte hur det känns..

När man vill slita ut inälvor o innanmäte på sig själv för att man inte orkar med hur det känns i bröstet. Köra huvudet genom väggen så det spräcks för att tankarna inte får rum i huvudet.

Köra in i en bergvägg för att det skulle kännas mindre..

Men det är inte där det sitter.. och man blir inte av med det ändå...

--------------------------------
1/9-08

Du säger att jag sover bort hela dagen...
Jag säger att du sover bort hela ditt liv...

--------------------------------
15/8-08

Kastar pärlor till svin och väntar på att nån ska halka på en...Bekymmer.. hur kan jag vara en sån magnet?!?

--------------------------------
14/8-08

Prinsessan på glasbergen undrar om hon kanske kunde hitta ett glassberg istället... ingen kommer rädda mig från glasberget iallafall... Ingen vill.. ingen kan...

--------------------------------
13/8-08

Hur kommer vi se på livet... hur kan vi se livet när fönsterna ständigt är skitiga!?!

3 kommentarer:

Luna sa...

Shit, jag vet precis hur det är. Är ju själv sjukskriven för depression och massa annat. Håll ut. Det BLIR bättre!

Asiankitten sa...

Puss på dig Mickis.

Sir Danne sa...

Kram hjärtat, känner så med dig... Börjar nu själv äntligen se ljuset i slutet på tunneln. Tänker på dig vännen och vad som, men det vet du ju redan!