måndag 27 oktober 2008

Ensam starkare...

Har tänkt endel... ni som känner er träffade kan ta åt er... Ni andra behöver inte göra det...

Ni kan dra åt helvete... lessnar något så fruktansvärt på folk!
Jag behöver inte er o er skeva moral och tanklöshet.
Behöver ingen falsk jävla vänskap eller sällskap.
Tror ni att ni gör mig en tjänst som umgås med mig?!
Att jag ska vara tacksam för att ni gör rätt för er!?!
Tycker ni att ni kan trampa över hela mig i tid o otid och sen bli sura och elaka när jag säger ifrån?!?!

Jag klarar mig bra utan er! Men kom inte till mig sen när ni tycker er behöva mig... för jag kommer inte att finnas där!!! Ni bleknar.. tillslut försvinner ni helt...

Jag gråter eller sörjer aldrig förlorad vänskap! Varför gråta över ett tomt vält glas man trodde var fullt??? Däremot kan jag bli förtvivlad och ledsen o gråta floder över hur mänskligheten har blivit!!!

Inga kommentarer: