tisdag 2 februari 2010

Hur mycket är det värt?

Nästa gång en vän ber att få låna pengar av mig (större summa än några hundra) vet jag att denna människa inte värdesätter min vänskap...

För mina vänner vet vad jag har för erfarenheter av detta...

Jag trodde jag var en god vän och ställde upp för de jag brydde mig om... och att dom brydde sig om mig tillbaka...

Resultatet... förlorade vänner... och lämnad i sticket barskrapad så man får vända på pengarna för att ha råd med mat...

De har dessutom mage att bråka, ljuga, anklaga och sprida skit omkring sig...

Och det har blivit jag som fått lida... varför... för att jag ville hjälpa en vän i nöd...

Ni är patetiska!!!

2 kommentarer:

Xia Cee sa...

åh jag lånar aldrig ut pengar. vet inte vad du har för erfarenhet av det, men människor är generellt aldrig att lita på, även om man gärna vill lita på dem.

Asiankitten sa...

Nej jag ska sluta göra det jag med... Jag trodde att jag hjälpte men istället så blir man bara fattig och besviken... Tråkigt att det ska vara så! =(