tisdag 7 juli 2009

Vilken jävla sandlåda!

Folk lyssnar tydligen på vilken skit som hellst... hellst den som snackas om andra... och dom tror på det!?! Och drar egna slutsatser!!! Till och med när personen det handlade om säger att så inte är fallet och säger emot skitsnacket... så tror dom ändå att dom kan komma och betee sig hur som hellst!?! Fy fan säger jag!

Betyder det att den skit som snackas om dom är sant!?! Eftersom dom utgår från att den om andra är sanning... Skäms på er!

Om jag skulle tro på allt SKIT jag hör så skulle jag fan inte kunna leva! Ni som snackar skit och sprider skit... ni kan hålla er till varandra!!! Ni förtjänar varandra!!!

2 kommentarer:

Xia sa...

"Ni som snackar skit och sprider skit... ni kan hålla er till varandra!!! Ni förtjänar varandra!!"

är det ok om jag citerar det i min egen blogg? :) sjukt bra sagt. skriver såklart att det kom från din blogg från början :)

kram
Xia

Asiankitten sa...

Xia : Självklart får du citera! Skönt att det finns fler som tycker som jag!

Kram!