onsdag 15 juli 2009

Spikmatta...

Nu har jag äntligen fått röven ur och skaffat mig en Yantra matta... Yantra mattan har fler piggar än Shakti mattan och kommer sådeles åt fler punkter... nån sa att Yandra mattan var vassare och tuffare att ligga på än Shakti mattan...

Appropå röv så fick jag väldans ont i rumpan när jag skulle lägga mig på mattan och satte röven på alla piggar... hela kroppens tyngd på bara en pytteyta med taggar gjorde skitont... haha

Annars tycker jag inte alls att det var jobbigt att ligga på den... bara att ligga stilla då förstås ibörjan... men efter ett tag så känns det bara skönt och lite varmt o pirrande... vaknade efter en halvtimme på mattan av min egen snarkning!!!

Observera att detta var UTAN intagande av sömntablett... fast när jag tog bort mattan kunde jag inte sova ändå... men nice var det iallafall... blir idag med innan jag somnar!

Inga kommentarer: