måndag 15 december 2008

Två söta flickor har välförtjänt vunnit den här helgen!!!

Lilla söta rara lill J.. du är så söt o go! Glöm aldrig det! Du är en genuin människa och jag hoppas du alltid kommer att vara den du är för du är underbar o fantastisk! Jag önskar verkligen att vi kunde umgås mer ofta! Fast jag tror jag väntar med att hälsa på er till er granne flyttat... är inte riktigt beredd att hugga en yxa i huvudet på någon som jag ändå kan undvika.

Och söta fina underbara Dilligaf, du är också fantastisk och du kan ta komandot över ditt liv och använda tiden till att göra precis det som gagnar dig bäst! Eller det som känns bra för dig! Jag hoppas att du alltid kommer att finnas i mitt liv på ett eller annat sätt!

Min stjärna stjärna, jag saknar dig o snart ska jag få träffa dig... snart.. bara nån timme eller två kvar! Du är min favvorit flikka o jag önskar att vi får mer tid för varandra nästa år.. precis som förra början av året... du e min lysande stjärna!

Den här veckan och helgen har varit en jävla resa.. både emotionellt och psykiskt och fysiskt slitande! Nu är det semester som gäller, sen lite julfirande och jobb.

Mina vänner är mitt allt.. jag älskar er och utan er, vore jag bara ensam och ensam... och galen!

Inga kommentarer: