onsdag 3 december 2008

Tjo vilket drag.. ett asiatiskt drag... :P

Haha... ca en 30 sek orkade han med innan han flydde! Då han jag hoppa jämnfota, dra honom i ärmen o säga att det var ett asiatiskt drag... och att det var roliga timmen i asien... och fnissa hysteriskt... och självklart lukta honom på rockärmen (eftersom han inte hade arbetströjan på sig... och tro det eller ej.. rocken luktade också gott!!!) Haha... tänk dig vilket lugnt mindre roligt liv du hade haft utan mig!!! :P Mr Mling alla måste ha något litet irriterande i sitt liv... ;)

Innan har jag legat o sovit o vägrat gå upp, gått upp... käkat kall pizza... gått o lagt mig igen... haft kompis över på te (mitt med mycket honung för att lena halsen mot hostan)... gått o lagt mig igen...

Sen gått o inte ätit på Texas Longhorn för det var för mycket folk där så det blev mat Ala Hardrock Cafe... Det var jättetrevligt och jag har saknat att umgås såhär med mina vänner... dom som tycker om mig... för den jag är... och som jag är... och inte lyssnar på massa skitsnack!!!

Gick vidare förbi gamla jobbet och skojade runt o prasslade med vakternas bomullskläder, gjorde asiatiska drag och mådde ganska gott! Var roligt att se endel man inte träffat på länge, sånna som man faktiskt tänkt på!

Att köpa plåster till naveln!
Få björnkram!
Spling ling linga lunt o leta o fnissa...
Och en o annan pers onal... :)

Kram på er alla!

Inga kommentarer: