tisdag 2 december 2008

Snörvel host host host hsot.... host

Förkylning... och hadde jag inte mått så bra som jag gör så hade det varit skit jobbigt... men nu koncentrerar jag mig på att må bra!

Fick för första gången på mycket länge tanken om att gå o köpa ett träningskort... o bara att tanken slog mig gör mig glad! :D Nu väntar jag på att hostan ska avta och känna efter om motivationen finns kvar... Härligt! Man måste ju röra på fläsket som inte ens har vågat sig utanför dörren på flera dagar i perioder...

Jag vill åka på semester... det kommer göra susen för hälsan och psyket... även om jag mår bra så är jag trött så trött så trött.... enligt min läkare som sjukskriver mig ska det inte vara några problem för mig att åka bort ett tag, hon stöder det.

Tjo fadderittan lambo...

Inga kommentarer: