onsdag 11 mars 2009

Var är jag.. vem är jag...

Jag var ju på rätt väg... var gick jag vilse... när tappade jag riktningen dit jag var på väg?!? Snurrar runt i ett motsägelsefullt vakum fullt av förvirring där jag inte ens är säker på vad som är upp o vad som är ner. Var var jag på väg... när tappade jag fotfästet o föll handlöst ut i ett enda stort... kanske!

Var tog styrkan vägen? Var tog det lilla förnuft jag faktiskt engång besatt vägen? Var är jag? Vem är jag... och varför... och för vem...

Jag brukar kunna lita på mitt omdömme... även om det visar sig fel eller gjort sig fel i slutändan... nu har jag inget omdömme kvar... jag har bara rädsla, frustration, tårar, fruktan och tvivel kvar... Aggressionen växer sig större o strarke då frustrationen över något som jag inte vet vad det är tar makten över mig... Agerar ut så som jag absolut inte vill göra, mot dom som jag aldrig vill mista! Och jag vill inte göra det... men kan inte hejda mig... vet att jag inte vill... vet att det är fel... men kan inte stoppas!

Det är inte jag... jag är inte mig själv... Vem är jag då!?! En tappad själ?

Inga kommentarer: