tisdag 10 mars 2009

Fan

Så försöker man igen... vara snäll... O resultatet... alltid besvikelse... av ett eller annat skäl... Vad man än fightas för o vad man än försöker uppnå... tillsammans eller ensam... Vägen kantas av idioter, otacksamma jävla snålåkare, sneaky bastards och backstabbing worms....

Floating in the ocean of lost souls n broken dreams.. missing the ship of happy n joy... Drowning in the sea of missunderstanding and manipulation... and no one can pick me upp in ther jolly joy sailing boats....

Allt jag ville var att leva lite... kunna andas.. kunna luta mig tillbaka, blunda med ett leende på läpparna... känna solen mot huden... slippa ha hjärtklappning, utbrott och känna mig missförstådd... ensam... ensammast...

Love u baby, love u.... U are my very best! I love you, all of you in my little familiy... And I know U love me back...

Jag är lite dålig på att visa att jag älskar er... och vad ni betyder för mig.... Ibland gör jag saker som jag inte vet varför jag gör... och jag vet att det inte alltid är bra... men det är bättre än att låta bli... Men jag älskar er... och allt jag gör är för det bästa... för oss... och för er... i längden....

Älskar er!

Inga kommentarer: