fredag 23 januari 2009

O vem fan e du!

Vissa saker förstår jag bara inte... Hur kan en människa som jag inte känner som inte har en susning om hur eller vem jag är kommentera vad eller uttycka en åsikt om eller ens kommentera något jag skrivit... På ett så urbota dumt och korkat vis! Personen klev långt över gränsen av vad som är godtagbart! Jag är trött på att inte säga ifrån! Trött på att låta vara! Ur less på att folk tror att dom kan trampa o förolämpa vem som hellst... i detta fall grovt förolämpa! Jag är inte vem som hellst... Jag är Jag!!! (Och jag är ju Gud i min egen tro.. för Jag tror på mig.. alltså finns jag... ;P)

Däremot är jag mycket mycket glad och värdesätter mina vänner... bra folk... vettiga människor... Tyvärr finns det alltid för få av dom! Men jag är glad för dom jag har... o dom som finns!!! Glädjen i att fortfarande finna nya människor med potentialt vett o personlighet! Ja.. man vet ju aldrig förän efteråt... Den dagen... Den besvikelsen... Jag kommer att uppskatta och tycka om dem fram till dess!

Love ya all...

Inga kommentarer: