söndag 4 januari 2009

Hat... förakt!!!

Hatet, det konsumerar mig, bryter ner mig o får mig att gå sönder innombords... Det kokar i mig men jag kan inte annan göra än att sitta här och känna... maktlöshet... Hur kan folk vara så ryggradslösa!

I stick to "What goes around comes around"...

Men vad fan kommer tillbaka till mig!?!? Visst det slår tillbaka på dom som fått mig må dåligt, dom som är värdelösa kryp... men vad får jag!?! Skadeglädje är inte riktigt min grej... När kommer jag få tillbaka allt det jag gett!?!

Föraktet jag känner inför dom som gjort mig eller andra fel svider o vrider till det vett man egentligen borde ha till ovett... förtär mig innifrån... fortfarande maktlös...

Elden i min själ som borde brinna för dem som jag tycker om o bryr mig om.... brinner nu i mitt huvud.. får mig att må dåligt... får mig att känna mig bränd..

Ni förstör bra människor!!! Jag hatar er!!! Jag föraktar er!!! Men ni förtjänar inte ens mitt hat!!!

Inga kommentarer: