söndag 6 december 2009

Diss a pointed!!!

Fy fan för folk... Sluta ljug! Stå för det ni gjort! Stå för det ni gör!

Har hört att det är lite för mycket negativitet här på min blogg... ja man kan ju undra varför?!?

J,o det är tyvärr så enkelt att folk ljuger, blåser, är falska och hugger en i ryggen stup i kvarten!!!

Varför undrar ni... därför att jag inte är en misstänksam person... därför att jag tror gott om folk... därför att jag inte har baktankar och är beräknande i allt jag gör, och tror inte att andra heller är så...

Men framför allt därför att jag inte slår folk sönder och samman när det händer... jag är varken tuff, cool eller har "creed på stan"... därför att jag är snäll...

Man kanske skulle göra sig en karriär som torped...?!? Och ge sig på nåt utpekat mål... Nä det ligger nog inte för mig... Når ju inte ens upp att se tuff ut i titthålet i dörren är man ska knacka på dörren till jobbet...

Inga kommentarer: